A forrás letöltése után nyissuk meg a qimagegrabber.pro fájlt a Qtcreatorral majd nyomjunk egy buildet, vagy menünk a
forrás mappájába és adjuk ki a parancsokat:
qmake
make

Ezután a forrás bin mappájában /* a QtCreator előszeretettel használ shadow build mapppát, ekkor a forrás mappa mellett lesz egy qimagegrabber-build-desktop mappa */ létrejön a qimagegrabber.dll (Windowson) vagy a libqimagegrabber.so file (Unix like rendszereken).

Ezzel elkészült a könyvtárunk vegyük használatba.

A programunk .pro fájljához adjuk hozzá a könyvtárat hogy tudjon róla a linker:

LIBS += -L../../libs/bin -lqimagegrabber
INCLUDEPATH += ../../libs/qimagegrabber


A../../libs elérési út helyett adjuk meg azt az utat ahol a lefordított könyvtár található.
A ../../libs/qimagegrabber helyett pedig a forrás mappáját helyettesítsük be.

A használni kívánt osztályunk headerébe includoljuk be a következő fejléceket:
#include <qimagegrabberhttp.h>
#include <qimagegrabbermjpeg.h>
#include <dialogqimagegrabbersettings.h>

Deklaráljunk három mutatót:
QImageGrabberHttp *httpGrabber;   
DialogQImageGrabberSettings settingsDialog;
QImageGrabberMjpeg *mjpgGrabber;

Majd a konstruktorban példányosítsunk az imagegrabber objektumokat:

mjpgGrabber = new QImageGrabberMjpeg(this);
httpGrabber = new QImageGrabberHttp(this);

A képleltöltő osztálykhoz csináltam egy általános beállítóablakot, ezt a következőképpen lehet előhívni:
settingsDialog.setImageGrabber(httpGrabber);
settingsDialog.show();

Itt lehetőség van az elérési út grafikus módosítására, illetve a stream megállítására vagy indítására.

Az inicializáció után kössük be a képleltöltő legfontosabb szignálját:

connect(httpGrabber, SIGNAL(newImageGrabbed(QImage*)),this, SLOT(newImageReceieved(QImage*)));

Majd a slotunkban kezdjünk vele amit szeretnénk.
Felszabadítani nem szabad az átadott pointert!

void MainWindow::newImageReceieved(QImage *img)
{
    ui->labelImage->setPixmap(QPixmap::fromImage(*img));
}




Kész működő példakód itt.